8 клас

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ!!!
Програмне середовище LAZARUS (завантажити)


(24-29.04.2020)
Тема. Відображення базових графічних примітивів - лінія, прямокутник, сектор, ламана, еліпс, налаштування стилю та кольору примітивів засобами мови програмування.

Теорія:

Виконайте на оцінку завдання:


Домашнє завдання: опрацювати: § 6.8

___________________________________________________________________
(22.04.2020)
Тема. Складання алгоритмів опрацювання величин у навчальному середовищі програмування, їх налагодження та виконання

Теорія:


Відеоурок:


Практичне завдання:


Домашнє завдання: опрацювати: § 6.7, виконати практичне завдання та надіслати у вигляді скріншота у Viber


___________________________________________________________________

(17.04.2020)
Тема. Цикл з післяумовою



Домашнє завдання: опрацювати: § 6.7, с. 219-220


___________________________________________________________________
(15.04.2020)
Тема. Цикл з передумовою



Домашнє завдання: опрацювати: § 6.7, с. 217-220

___________________________________________________________________

(10.04.2020)
Тема. Цикл з лічильником



Домашнє завдання: опрацювати: § 6.6, с. 213-216

___________________________________________________________________

(08.04.2020)
Тема. Алгоритм з повтореннями для опрацювання величин. Цикл з лічильником



Домашнє завдання: опрацювати: § 6.6, с. 213-216

___________________________________________________________________
(01 - 03.04.2020)
Тема. Елементи для введення даних. 
Співвідношення типів даних та елементів для введення даних.
Примітка. Виконані практичні завдання надсилайте у вигляді графічного зображення на ел.пошту: tv.nataliya@ukr.net




(20.03.2020)
Тема. Алгоритм з розгалуженнями для опрацювання величин




___________________________________________________________________
(18.03.2020)
Тема. Алгоритм з розгалуженнями для опрацювання величин



Вправа. Компоненти та властивості

___________________________________________________________________

(13.03.2020) 
Тема. "Величини логічного типу, операції над ними" (Переглянути). Виконайте практичне завдання (Завантажити)


ПЕРЕВІР СЕБЕ
Компоненти та властивості




___________________________________________________________________

Урок 22. Знайомство з середовищем програмування. Елементи вікна середовища програмування. Поняття форми. Прогамний проект і файли, що входять до його складу. Створення найпростішого проекту, його компіляція, збереження, виконання.+Практичне завдання

Урок 21. Поняття мови програмування. Складові мови програмування.

Урок 20. Інструктаж з БЖД. Практична робота №7. Розміщення аудіо- та відеоматеріалів в Інтернеті. Контрольна робота №3 з теми: "Опрацювання об'єктів мультимедіа" 

Урок 19. Сервіси розміщення аудіо та відеофайлів в Інтернеті 

Урок 18. Налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду. Інструктаж з БЖД. Практична робота №6. Створення відеокліпу. Додавання відеоефектів, налаштування часових параметрів аудіо- та відеоряду 

Урок 17. Побудова аудіо- та відеоряду. Додавання до відеокліпу відеоефектів та налаштування переходів між його фрагментами 

Урок 16.  Програми для редагування аудіо- та відеоданих. Загальні поняття про відеофільм. Розробка сценарію відеофільму 

Урок 15. Формати аудіо- та відеофайлів. Програмне забезпечення для опрацювання об'єктів мультимедіа. Захоплення аудіо та відео, створення аудіо-, відео фрагментів. Засоби перетворення аудіо- та відеоформатів. (FormatFactory скачати

Урок 14. Посилання. Автоматизоване створення змісту та покажчиків. Алгоритм опрацювання складного текстового документа. Шаблони документів. Робота з кількома документами. Формати файлів текстових документів. Інструктаж з БЖД. Практична робота №5. Структура документа. Автоматизоване створення змісту та покажчиків. Контрольна робота №2 з теми: "Опрацювання текстових даних". 

Урок 13. Структура документа. Розділи. Колонтитули. Стильове оформлення абзаців. 

Урок 12. Створення, редагування та форматування формул в текстовому документі. Інструктаж з БЖД. Практична робота 4. Створення текстового документа, що містить об’єкти різних типів (Додатки до практичної роботи). 

Урок 11. Створення, редагування та форматування графічних об’єктів в текстовому документі. 


Урок 10. Створення, редагування та форматування таблиць в текстовому документі. 

Урок 9. Створення, редагування та форматування символів, колонок, списків в текстовому документі. Недруковані знаки. 

Урок 8. Архівування даних. Стиснення даних, види стиснення даних. Архіватори. Типи архівів. Операції над архівами. Інструктаж з БЖД. Практична робота 3. Архівування та розархівування даних. Контрольна робота №1 з теми: "Кодування даних. Апаратно-програмне забезпечення комп'ютера" 

Готуємось до тематичного оцінювання з теми: "Кодування даних. Апаратно-програмне забезпечення комп'ютера" 
Урок 7. Класифікація та загальна характеристика програмного забезпечення. Ліцензії на програмне забезпечення, Класифікація та основні функції операційних систем. Поняття інсталяції та деінсталяції програмного забезпечення. Проблеми сумісності програмного забезпечення. Службове програмне забезпечення. Форматування носіїв даних  

Урок 6. Історія засобів опрацювання інформаційних об'єктів. Технічні характеристики складових комп'ютера. Види сучасних комп'ютерів та їх застосування. Інструктаж з БЖД. Практична робота 2.

Урок 5. Пристрої введення та виведення даних. Пристрої, входять до складу мультимедійного обладнання. 

Урок 4. Архітектура комп’ютера. Процесор, його призначення. Пам'ять комп’ютера. Зовнішні та внутрішні запам’ятовуючі пристрої. 

Урок 3. Двійкове кодування. Одиниці вимірювання довжини двійкового коду.
Практична робота 1. 

Урок 2. Кодування символів 


Урок 1. Опрацювання даних як інформаційний процес. Кодування та декодування повідомлень 


Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі.

Немає коментарів:

Дописати коментар